четверг, 27 марта 2014 г.

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів.

Цей модуль допоміг мені проаналізувати шляхи диференціації навчання учнів. Адже працювати з усіма учнями однаково - неприпустимо, бо школярі відрізняють рівнем розвитку, різними типами нервової системи, пам'яті, мислення тощо. Диференціація сприяє оптимізації  процесу навчання. Вона полягає у всеосяжному пристосуванні змісту і процесу навчання до індивідуальних можливостей кожного учня. 
У процесі виконання вправ модуля ми створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні та інструменти для підсумкового оцінювання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.